zondag 13 november 2011

week 46 in 't center van 't land

Vandaag gewoon een opsomming van wat er deze week op het menu staat
*zaterdag 12 november: we hadden kaarten voor NOTP in Antwerpen, we zijn vooraf gaan eten aan de Metropolis, in het Axxes salsa café/restaurant, beetje Mexicaans, lekker en redelijk van prijs.
*zondag 13 november: het varkenshaasje van vorige week is ons zo goed bevallen, dat dit deze week ook van de partij zal zijn: varkenshaasje met pepersaus, aardappelen en worteltjes gestoofd in een ajuintje.
*maandag 14 november: maandag is de dag dat ik (normaal gezien) niet werk, maar vandaag maak ik daar een uitzondering op en spoor ik toch naar Brussel. Ik volg er dan het tweede deel van een opleiding, en ik heb nog geen idee wanneer ik zal thuis zijn, dus makkelijk eten op tafel vanavond: kippenworst met rode kool en aardappelen
*dinsdag 15 november: varkenslapje met spruitjes
*woensdag 16 november: zalm (of andere vis) met rode ratatouille, dit werd nogal eens klaargemaakt en is echt wel lekker.
*donderdag 17 november: boontjes met ???, daarvoor zal ik de diepvriezer aan een onderzoek onderwerpen
*vrijdag 18 november: vrijdag is pastadag, en ik ga proberen om er een ook een vrije dag van te maken, ter vervanging van maandag dat ik niet thuis was.

VoilĂ , en daarmee zit de week er weer op.
En volgende week een hele week vakantie ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten