zaterdag 28 mei 2011

week 22 in 't center van 't land

Ik weet het, week 20 en 21 zijn er tussen uitgevallen.  Niet dat er die week niet gekookt werd, maar een weekmenu is er niet echt van gekomen.  Eerlijkheidshalve moet ik hier wel vermelden dat het eten gekookt ende klaargemaakt werd door de man des huizes...Hij is nog steeds thuis (schouderoperatie remember) en ik heb dus wel naar Brussel moeten sporen (om den brode...)
Ik kan niet direct opsommen wat er allemaal klaargemaakt werd, maar het was toch wel dik in orde zulle, hij heeft dat prima gedaan (en hij mag dat nog doen, want hij is nog een paar weken thuis)...

En dat brengt ons dan tot de volgende menukeuze:
*zaterdag 28 mei : patatjes met tomaat en rode ajuin in de oven en een stukje vis, het ruikt lekker, het ziet er lekker uit en het eerste proevertje is ook lekker, dus ...
dit was lekker, echt, alleen de volgende keer de patatjes vooraf een beetje garen in de microgolf.
*zondag 29 mei : kip met wokgroentjes in de wok, niks speciaals, snel klaar en ok...
*maandag 30 mei : curry met scampi, scampi zijn hier altijd 'top', dus zeker ook vandaag
alhoewel ik denk er de volgende keer een paar extra ingredienten (paprika, meer curry, misschien was sojascheuten) aan toe te voegen, kan ik niet anders zeggen : dit is om duimen en vingers af te likken, echt waar...
*dinsdag 31 mei : de macaroni van Jeroen Meus, niks meer en niks minder
*woensdag 01 juni : ik kom pas rond 18u45 thuis van 't werk, dus het mag snel gaan ; spinazie met aardappelen en fishsticks, hier moet je gene grote chef voor zijn hé...;-)
*donderdag 02 juni : vandaag gaan we een beetje cultuur snuiven en een bezoek brengen in Brussel aan King Tut , lijkt me wel de moeite.  Nadien denk ik dat we wel ergens in één of ander restaurantje gaan belanden ;-)
*vrijdag 03 juni : we hebben weer een uitje gepland, en hoe dit zal eindigen dat weet ik nog niet, dus er wordt geen menu voorzien, we zien wel.

En de week na volgende week ben ik een weekje met vakantie, ik kijk er al naar uit, nog 2 dagen werken en dan 12 dagen thuis ... 't Leven kan toch mooi zijn ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten