zondag 19 juni 2011

week 25

ik heb weer een paar weken gemankeerd, we hebben uiteraard wel gegeten, maar het bloggen van het menu is er niet van gekomen.  Vandaag beter ik mijn leven...

* zaterdag 18 juni: eerst een verwenmoment, een gelaatsverzorging voor haar en voor mij, aangevuld met een lichte dag-make up.  Goed idee van mijn dochterken...;-)
Later op de avond gingen we op vriendenbezoek, thuis hadden we nog een kleine pizza gegeten, en bij de vrienden stond nog een kaasschotel op ons te wachten. 
Op een toch nog redelijk uur reden we weer huiswaarts en konden we direct een beetje proeven van file rijden op de ring rond Brussel, meer bepaald op het viaduct van Vilvoorde...om 00u30 hebben we daar in file gestaan...over 3 km hebben we ongeveer 30 minuten gedaan, dat belooft voor de ochtendfiles voor de komende drie maanden, gedurende de tijd dat er aan dit viaduct zal gewerkt worden...ik ben al blij dat ik elke dag naar Brussel spoor.
*zondag 19 juni: gevulde paprika met tomatensaus en gewone aardappeltjes.
*maandag 20 juni : gehaktbrood à la Jeroen Meus, met worteltjes en erwtjes en aardappelen
*dinsdag 21 juni :  ik heb vandaag een 'managementsday' of te wel nen teambuilding, met barbecue en al, dus van het gehaktbrood van gisteren zal wel overschot zijn zodat Yves (nog eens) restjes kan eten... ;-)
*woensdag 22 juni :  in de hoop op wat zomerser weer 'zomerse' kip met tomaat en mozzarella, hier gevonden.
*donderdag 23 juni : curry... ook hier gevonden, en vermits ik alles lekker vind waar kokosmelk in zit...ik hoop dat Yves het ook lekker vindt...
*vrijdag 24 juni : spaghetti of iets gelijkaardigs zal wel oké zijn zeker...
Voilà se, de week zit er weer op, ik hoop op meer inspiratie voor de volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten