vrijdag 1 juli 2011

week 27 in 't center van 't land

vorige week hebben we van alles gegeten, maar het menu is niet verder dan de keuken geraakt...
Vanaf deze week weer wat beterschap ;-) en een paar dagen vroeger dan anders

*zaterdag 02 juli : makkelijk, steak met rauwkost en gebakken aardappeltjes
*zondag 03 juli : mijn kindjes komen eten, dus zal er iets veggie en iets met vlees op tafel komen, ik denk aan de curry van vorige week, dit kan perfect met veggie blokjes en met kippenblokjes en rijst.  Mijn dochterken heeft lactose intollerantie, dus de kokosmelk die in de curry zit past perfect, want kokosmelk komt niet uit de koe en geeft dus geen probleem!
*maandag 04 juli : na een schouderoperatie en drie maanden revalidatie begint Yves vandaag weer te werken.  En het zal een vroege dag worden, hij moet rond 8u in Kuurne zijn (daar is de vestigingsplaats) en ik mag meerijden, ik kom dan met de auto weer naar huis en hij vertrekt dan met een bestelwagen richting klanten en dan richting thuis.  En rekening houdend met de verkeershinder op de ring rond Brussel zullen wij zeker op tijd mogen vertrekken. En na een weekend van wat minder 'dagelijkse kost' voorzie ik vandaag boontjes en blinde vink.
*dinsdag 05 juli : (mijn eerste werkdag van de week), couscous met shoarma en groenten, gevonden bij Anne van aan 't Scheld.
*woensdag 06 juli : om de' één keer per week visdag' in ere te houden dacht ik aan Cajun scampi, dit staat te lezen bij Silke en ziet er lekker uit.
*donderdag 07 juli : we proberen de radijsjesstoemp, ook gelezen bij Silke.
*vrijdag 08 juli : vrijdag is onze min of meer vaste pastadag, vandaag kiezen we (kies ik;-)) voor macaroni... en daar ga ik niet veel woorden aan vuil maken se

Nog twee weken werken voor mij, werkweken van vier dagen uiteraard ;-) en daarna een vakantieweek, ik kijk er al naar uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten