maandag 2 januari 2012

week 1 in 't center van 't land

Een nieuw jaar, vraagt een beetje om een nieuwe lei
en wat schrijven we op die lei???
Een weekmenu...

*maandag 02 januari: het eten zit er al op, 't was maar eenvoudige kost, (mag ook wel na een goed gevulde oudejaarsavond en nieuwjaarsdag) sla, tomaatjes, gekookt eitje, gehaktballetjes en gekookte aardappelen. Straks nog een stukje chocoladetaart, een restje van gisteren, samen met wat ijs en passievruchtencoulis, een caloriebommetje, maar lekker dat dit was...
*dinsdag 03 januari: boontjes, varkenslapje en gekookte aardappelen
*woensdag 04 januari: spinazie met vis en, jawel, gekookte aardappelen. 't Moet rap gaan vandaag want ik ga deze avond naar de film, 'The Twilight saga'.
*donderdag 05 januari: rode kool met worst, lekker winters.
*vrijdag 06 januari: chili con carne of spaghetti, lekker makkelijk

Voilà, niks speciaals deze week, maar dat mag ook wel ne keer, volgende week heb ik congé, dan heb ik misschien wel wat tijd om iets uitgebreider te koken.

Ondertussen wil ik ook nog wel vertellen dat mijn dochterke en schoonzoon het nog altijd heel goed stellen in Afrika, zaterdagnacht, iets over middernacht hebben ze nog gebeld om een gelukkig nieuwjaar te wensen, dus ikke weer content en gelukkig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten