maandag 12 maart 2012

week 11 in 't center van 't land

En we houden vol...

*zaterdag 10 maart: lekker makkelijk, niks zelf koken, steak met steppegras stond op het menu, in restaurant Kouterhof Hoegaarden. Eerst eventjes het biermuseum bezocht, daarna een beetje aperitieven en dan de steak met gevolg. 
*zondag 11 maart: kip met rijst en zoetzure saus, en die saus kwam uit een bokaal, ook makkelijk en niet slecht...
*maandag 12 maart: koijnenbout met mosterdsaus, Dagelijkse Kost serveert daar witlof bij, maar dat is al zo'n beetje voorzien voor woensdag, dus ga ik spruiten maken bij dat konijn, past misschien niet echt, maar toch zullen het spruiten worden...
*dinsdag 13 maart: cordon bleu met wat sla en aardappelen
*woensdag 14 maart: witlof dus met hesp en patattenpuree
*donderdag 15 maart: vanmorgen kruiste dit mij ergens op het internet: een veggie ovenschotel voor foefelaars, als mijn zoneke komt eten krijgt hij dit zo voorgeschoteld, voor mijnen hubbie zal ik toch wat vlees voorzien, voor mij, weet ik nog niet, misschien met, misschien zonder vlees.
*vrijdag 16 maart: vandaag wordt mijn dochterke 28, maar ik zal het niet direct samen met haar kunnen vieren, ze zit ergens in Marokko en ik zit hier... ;-(
maar vrijdag is en blijft hier pastadag...

voilà se, de week zit er weer op, maandag dansles, woensdag Yves avondles, vrijdag ik congé, zaterdag naar een verjaardagsfeestje, 't wordt weer een goed bezette week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten