dinsdag 6 maart 2012

week 10 in 't center van 't land

Vooraleer ik het papierke weer verlies met de menu op...

*zaterdag 03 maart: varkenslapje (wegens geen blinde vinken meer beschikbaar) met tomaten, paprika, ajuin, champignons, een beetje provencaals.
*zondag 04 maart: Indische scampi met pasta en dan 's avonds naar de film: The Iron Lady. Ik vond het een geslaagde film met een geweldige Meryl Streep.
*maandag 05 maart: boontjes met aardappelen en worst, het moest wat rap gaan want Yves is maar rond 19u thuisgekomen, dan snel eten en dan een uurtje dansles, jaja, dansles, disco swing, niet altijd even makkelijk maar wel plezant.
*dinsdag 06 maart: vandaag wordt het heel waarschijnlijk witlof in hesp gerold, met kaassaus in de oven.
*woensdag 07 maart: ik heb een receptje gevonden, tagliatelle met kip, maar ik denk dat het toch wel aardapelen zullen worden. Het zal ook weer snel moeten, ik ga 's avonds naar de film en Yves volgt een opleiding in Herentals en moet daar al rond 18u30 zijn, zodus...
*donderdag 07 maart: nog eens vis, voor de verandering, kabeljauw met tomaat uit de oven, hier gevonden
*vrijdag 08 maart: vrijdag = pastadag, spaghetti, macaroni, ... dat hangt af van de goesting van het moment.

VoilĂ , 't staat er weer op se, en daar ik deze week met vakantie ben, kan er hier natuurlijk nog wel ne keer iets veranderd worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten