zondag 13 maart 2011

week 11 in 't center van 't land

maandag thuis, dinsdag thuis, woensdag thuis, ne mens zou denken dat ik begin te oefenen voor mijn pensioen...en daar ben ik toch nog heel efkes van verwijderd ;-)
 
Maar terzake, wat eten we deze week ?
* zaterdag 12/03: witloof met hesp in de oven, met gekookte patatjes
* zondag 13/03: vol-au-vent met het slaatje van Jeroen Meus (ik beperk mij tot het wortelslaatje met de mieriksworteldressing, de scampi tandoori is voor een andere keer) en gebakken patatjes (daarvoor heb ik gisteren wat meer geschild en gekookt).
* maandag 14/03: preischotel met koolvis in de oven, eerst gezien bij
Anne (van  aan 't Scheld) en bij haar goedgekeurd ende bevonden, dus gaan we dat ook eens proberen.
* dinsdag 15/03: ik denk nog eens mijne snelle coq-au-vin te maken, maar wel vergezeld van één of ander rauwkostslaatje
* woensdag 16/03: eerst en vooral : vandaag is mijn dochterken jarig, jaja, 27 wordt ze al, een heel madam 
:-x of juffra ;-)
   op het menu: spinazie met chipolata, niks speciaals dus
* donderdag 17/03: een eerste dagje werken deze week, ik zet vandaag wortelen en erwtjes op het menu, da's al effe geleden, en dit met spiering of iets dergelijks
* vrijdag 18/03: in plaats van spaghetti ga ik dat venkelstoofpotje met gehakt eens proberen, volgens de blogster van dit recept, is dit makkelijk en oh zo lekker. Daar kun je zeker één of andere pasta bij serveren, dus dat doen we dan ook.
En dan is het weer weekend en moeten we weer een nieuwe weekmenu uit onze hoed toveren (of steken we eerder ons licht op bij de vele blogs die over koken en recepten schrijven ?)

1 opmerking:

  1. Een zeer informatieve blog
    Ik ken nog een site : hapjesrecepten.net

    BeantwoordenVerwijderen