zondag 20 maart 2011

week 12 alweer (in 't center van 't land)

geen speciallekes deze week...
*zaterdag 19/03: Couscous met shoarma en groenten, hier waren het gemarineerde kippenreepjes en ipv aubergine heb ik er een extra paprika bij gedaan.  Lekker, zeker voor herhaling vatbaar.  Gelukkig waren de kippenreepjes oké, want ik vind die voorgemarineerde dingen vaak nogal zout en nu ben ik iemand die heel weinig zout in de keuken gebruikt, zodus...
*zondag 20/03: 's namiddags gaan we naar toneel en dan 's avonds heel waarschijnlijk iets eten, dus gene kook vandaag.
*maandag 21/03: begin van de lente??!! Een paar weken geleden werd het gehaktbrood met uiensaus van Dagelijkse kost heel lekker bevonden, dus gaan we dat nog eens herhalen.  Zouden daar schorseneren bijpassen???
*dinsdag 22/03: ik heb een lunchafspraak ;-) (amaai, dat klinkt wel chique, maar is het niet zulle, ik ga 's middags gewoon met een paar collega's eten bij ricotta en parmesan).  Van dat gehaktbrood zal wel iets over zijn zodat Yves dit dinsdagavond kan opeten.
*woensdag 23/03: heel simpel, rode kool met worst
*donderdag 24/03: deze week nog geen vis gezien, dan vandaag maar hé, spinazie met fishsticks, ik weet het, niet echt vis in de ware zin van het woord maar wel rap klaar, en zolang we gene fishstick tekenen als er vis verwacht wordt, is er nog niet veel aan de hand zeker...???
*vrijdag 25/03: ondertussen is het al een paar weken geleden dat we nog spaghetti gehad hebben, dus de keuze is snel gemaakt.
Volgende week heb ik (weeral) een weekje congé en voorzie ik een paar uitstapjes, ééntje met Yves en ééntje met mijn dochterken, dus de menu zal hier een beetje van afhangen, come and see next week...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten