maandag 4 april 2011

week 14 (in 't center van 't land)

 Nog gene weekmenu klaar, alleen nog maar het weekend en dit hebben we gegeten.
*zaterdag 02/04: vis-in-de-oven-schotel, met gekookte patatjes en een glaasje wijn.  En ik ben blij dat we van het goeie weer geprofiteerd hebben en deze schotel buiten geserveerd (!) hebben, zo lekker weertje, amaai, das vandaag wel wat anders...
*zondag 03/04: een snelle paella, 't was wel lekker, maar ik zou het niet echt ne paella noemen, maar snel was het wel.  Ik had er nog wel wat scampitjes aan toegevoegd.
*maandag 04/04: ik heb vanavond den overschot van de paella opgegeten, want Yves ligt momenteel in 't ziekenhuis met een geopereerde schouder.  'k Heb daarnet eens gebeld ('t is nu 18u30) maar hij was nog altijd niet op de kamer.  Ben benieuwd of het allemaal een beetje is meegevallen en of hij niet te veel pijn heeft.

En voor de rest is het menu nog een blanco bladzijde.  Ik hoop dat ik morgen wat meer inspiratie heb want anders zal het maar een triestige week worden.

Ik denk dat ik toch al maar tot in Leuven rijd, dan ben ik daar als hij in de kamer zal gebracht worden, dat zal hij zeker wel leuk vinden...

Allé, snel de rest van onze menu:
*dinsdag 05/04: op aanvraag, stevigere kost dan het ziekenhuiseten... bloemkool met hamburgers en aardappelen
*woensdag 06/04: ik begin vandaag mijn werkweek, en woensdag ben ik, gewoonlijk toch, pas na 18u30 thuis, dus er staat iets op het menu dat snel klaar is, spinazie met fishsticks en aardappelen, oké, misschien niet super gezond maar snel klaar en tot nu toe hebben we dat altijd al goed overleefd.
*donderdag 07/04: op 't werk een dag van opleiding 'geven', dat belooft weer een beetje stressen, later thuis dus weer fast food, met de nadruk of fast, oftewel iets wat al op voorhand kan klaargemaakt worden, wat zouden we denken van witlof met boomstammetjes en aardappeltjes natuurlijk.
*vrijdag 08/04: als vanouds spaghetti of chili con carne, dat zal afhangen van het ogenblik.
Voilà, de week zit erop, morgen gaan we de Duvelbrouwerij bezoeken en 's avonds naar een fuif. 
Zondag zijn we uitgenodigd op een verjaardagsfeestje, dus wat we zullen eten die dagen is een verrassing.

1 opmerking: