zondag 7 augustus 2011

Ik tekende gisteren een patroon

Ik tekende gisteren een patroon over met de omabetty-fleecedeken-met-speldjes-methode = fleecedekentje op tafel, daarop patroonpapier, daarop het patroon, daarop de gewichtige stof- en papierbeheersers (die ik nog niet voor mezelf maakte en die daarom in hun gewone, naakte toestand waren), en nu gewoon gaatjes prikken, gaatjes verbinden, uitknippen en tada...superhandig. Alleen had ik daarna wel ne pijnlijke nek en schouders, dus het patroontje is nog niet veel verder dan dit geraakt. Hopelijk lukt het dit weekend. 't Is nu zondagmiddag en verder ben ik nog niet geraakt, teveel andere dingen te doen gehad.
Naar de spelden moet je misschien wat zoeken, ik heb het nog niet gefikst gekregen om hier ne pijl naar of een kringetje rond te maken ('k weet niet direct hoe...) Maar in elk geval, het patroon-overtekenen is zo wel makkelijk, bedankt Riet (van Leven met Liv) ofwel bedankt Omabetty.


2 opmerkingen:

  1. Handig! Ik hoorde eerder nog niet van deze methode. Weeral wat bijgeleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo moet Edison of Graham Bell zich gevoeld hebben toen ze beseften dat ze de mensheid iets hadden nagelaten. Dank je wel Omabetty

    BeantwoordenVerwijderen