maandag 8 augustus 2011

week 32 in 't center van 't land

Niet veel woorden aan vuil maken wegens "niet veel tijd"...

*zaterdag 06 augustus: quiche met broccoli en spekblokjes, en een laagje paneermeel op de bodem tegen het 'te wak' worden van het deeg
*zondag 07 augustus: bbq, met oude bekenden die we al geruime tijd niet meer gezien hadden, we hebben de draad gewoon opgepikt waar we hem de laatste keer laten liggen hebben, zo makkelijk gaat dat, zelfs met een newbie erbij, 't was precies of hij was er altijd al
*maandag 08 augustus: heel makkelijk, worteltjes en erwtjes met worst en gekookte patatjes, meer moet dat echt niet zijn
*dinsdag 09 augustus: boontjes met een varkenslapje, snel klaar
*woensdag 10 augustus: voor maandag had ik gevulde paprika's voorzien, normaal gezien komen dan mijn kinderen eten, maar die eetdate is verzet naar vandaag, dus vandaag gevulde paprika's. 't Is te hopen dat ze het lekker vinden, maar de vriend van mijn dochter is ne vleesmaniak, dus als ik ze goed opvul zal 't wel in orde zijn zeker...
*donderdag 11 augustus: kip met wokgroenten en rijst, weeral heel simpel hé
*vrijdag 12 augustus: = pastadag, welke, dat weet ik nog niet, maar er zit nog spaghettisaus in de diepvriezer...


Voilà, zover zijn we dan, amaai, dat was snel, eigenlijk is het wel ne saaie menu deze week, niks speciaals (niet dat dat anders zo vaak het geval is...), alleen maar gewone 'dagelijkse kost'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten