dinsdag 21 februari 2012

déjà vu... déjà fait...

Iedere haakster en breister herkent het fenomeen op de foto wel...
Ik had daarstraks een déjà vu en een déjà fait gevoel...
Jaaaaren geleden toen handwerkles nog een verplicht item was op school, heb ik ooit een witte puntsjaal gehaakt, de sjaal was bijna klaar toen ik zag dat ik ergens een meerdering systematisch had vergeten en mijn sjaal ne scheve kant had en ik zo ongeveer alles heb moeten uittrekken en opnieuw beginnen. Awel, een tijdje geleden ben ik een nieuwe poging begonnen, ne puntsjaal ging ik haken. Vandaag bekijk ik mijn noeste poging en in plaats van een mooie driehoek leek mijne sjaal op een soort van mislukte trapezium...en toen kreeg ik een déjà vu, want dit had ik ooit nog eens voorgehad... dus het boeltje weer uitgetrokken...en vanavond maar weer met vernieuwde moed opnieuw beginnen (misschien de werkwijze er nog eens bijpakken en zien waar het fout ging!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten