woensdag 8 februari 2012

eindelijk zou ik zeggen

Na enkele weken afwezigheid, ga ik nog eens een poging doen om ne menu te publiceren...

*zaterdag 04 februari: quiche werd nog eens op het menu gezet, lekker, maar toch wel redelijk 'vullend' en warm, en dat mocht wel, want toen we vanmorgen wakker werden was er geen verwarming meer, radiatoren ijskoud, en de melding op de thermostaat loog er niet om: 'probleem ketel'. Daar we het probleem niet zelf opgelost kregen,toch maar gebeld naar onze 'chauffagist'...gelukkig werd daar telefoon opgenomen en kon de technieker snel komen. Na een paar uurtjes was het probleem opgelost en konden we weer naar hartelust stoken, en dat was wel nodig, je kan niet geloven hoe snel het echt koud is en hoe lang het duurt vooraleer alles weer een beetje opgewarmd is. Zo zie je maar dat een toch nog nieuwe verwarmingsketel (ongeveer 4 jaar oud) die in november helemaal werd nagekeken en op punt gezet voor de winter, ook het noorden kan verliezen en ne mens kan in de steek laten.
*zondag 05 februari: stoofvlees met kasteelbier klaargemaakt, gestoofd witlof erbij en frietjes
*maandag 06 februari: varkenshaasje met worteltjes en erwtjes
*dinsdag07 februari: kip in de wok
*woensdag 08 februari: spinazie met vis, het moest snel gaan vandaag
*donderdag 09 februari: rode kool met worst zal het zijn
*vrijdag 10 februari: chili con carne, ah ja, pasta moet en zal het zijn.

Ondertusen 'genieten' we nog van de vrieskou, heb ik vorige week met griep thuisgezeten en...wat zegt het spreekwoord ook weer??? Wie met de hond slaapt, krijgt... Ja dus, Y. heeft het ondertussen ook flink te pakken en ik hoop wel dat hij snel beter zal zijn.

1 opmerking:

  1. Hey, je hebt een leuke blog, dus ik gaf je een award. Kijk maar op mijn blogje. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen