dinsdag 21 februari 2012

week 8 in 't center van 't land

Snel het weekmenu hier neerschrijven, want het gebeurt heel vaak dat ik het papieren boodschappenlijstje annex menuplanner ergens verloren leg...met alle gevolgen vandien...

*zaterdag 18 februari: hubbie had zin in steak, dus steak werd het, met frietjes, wat rauwkost en peperroomsaus
*zondag 19 februari: kip curry, hier gevonden, snel klaar en lekker.
*maandag 20 februari: het fameuze venkelstoofpotje, en alhoewel ik niet van anijs hou, vind ik dit potje echt wel heel lekker, ik zou het wat vaker moeten klaarmaken, het vraagt wel wat snijwerk maar eens dit klaar is mag alles in de pot en kan het boeltje lekker wat sudderen, zodat er na een tijdje een 'lekker aroma' door de keuken zweeft...
*dinsdag 21 februari: vis met persillade en een salsa van courgette en tomaat en champignons, een kleine variatie op dit gerecht 
*woensdag 22 febrauri: ik denk dat het gehaktbrood van Dagelijkse kost nog eens aan bod zal komen, met ik-weet-nog-niet welke groenten...
*donderdag 23 februari: vandaag is het weer werkendag geblazen, dus easy food op het vuur, spinazie met worst, heel simpel, heel gewoon
*vrijdag 24 februari: vrijdag is en blijft pastadag, vandaag zal dit eens macaroni worden.

Voilà, 't staat er weer op,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten