woensdag 22 februari 2012

Secret Valentine

Secret Valentine in 't Leuvens Stiksel

Jill had het allemaal goed gelezen, een leuk mandje met daarin drie stempels, echt heel mooi gemaakt, en toen ik het kaartje las met de drie kenmerken, wist ik vrijwel onmiddellijk dat het voor mij bestemd was:
'een rustige kleurenmadam': ik hou van alle kleuren, vooral van de rustige tinten met af en toe een felle uitschieter
'houdt van geitjes': mijn dochter en schoonzoon toeren momenteel door Afrika in een geitje (een 2-chevautje)
'blauw-blauwer-blauwst' ik hou van alle tinten blauw, maar niet te donker




en hier volgen de foto's van mijn maaksels voor mijne SV, Maaike

drie ballonhoezen, ééntje voor elk van de kindjes van Maaike


voor Maaike een Van Katoenzakje, een patroontje en een papieren zakdoekenhoesje.
Ik hoop dat ze er blij mee was.


1 opmerking: