zaterdag 16 juli 2011

Er zijn zo van die dingen...

Er zijn zo van die dagen, dat je een winkel binnenstapt en dat daar 'iets' staat dat héél hard roept: koop mij, koop mij...

Vorige week was mijn naaimachine in groot onderhoud bij Van Rooy in Mechelen.  Zaterdag mocht ik het gaan terughalen, en in de winkel stond een 'koffer' te blinken, en die koffer die riep dus héél hard: koop mij, koop mij...Een koffer met wieltjes, zo makkelijk om je naaimachine in te steken en dan van hot naar haar mee te nemen. Voor de prijs kon ik dit niet laten staan, 55 EUR... en amaai, wat een gemak, geen gedoe meer met een naaimachine in één of andere zak en dan vastgemaakt aan een ikeakarretje.  Ik heb mij dus laten verleiden en heb zo'n koffer gekocht.  En zoals gezegd, ferm makkelijk.



2 opmerkingen:

  1. Dat is wel erg handig, zal heel goed van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er heel handig uit, ik zou zo'n doos moeten hebben om op mijn fiets vast te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen