zaterdag 23 juli 2011

week 30 in ' Center van 't land

Ik probeer vol te houden, niet altijd makkelijk, maar eens je begint, dan lukt het wel...

*zaterdag 23 juli: de radijsjesstoemp die een paar weken geleden voorzien werd is toen vervangen door iets anders, misschien dat we dat vandaag nog eens proberen...met een hamburger of misschien met een stukje vis, want daar is er de laatste paar weken precies niet veel meer van in huis gekomen.
*zondag 24juli: vandaag nog een uitstapje, eerst naar een huwelijksreceptie ergens in het Brusselse, hiervoor ga ik nog zelf een cadeautje in elkaar knutselen, daarna gaan we naar de tentoonstelling 'This is Belgium'. Als afsluiter gaan we in Leuven sushi eten, met een groupon die we een tijdje geleden kochten.
*maandag 25 juli: kip curry gelezen bij Anne aan 't Scheld, vermits wij wel graag kokosmelk hebben en mijn dochterken (met haar lactose intollerantie) vandaag komt eten en dit ook vegetarisch kan klaargemaakt worden... need I say more???
*dinsdag 26 juli: oei, vandaag moet/mag ik weer gaan werken...en omdat het vakantie is, worden de meetings toch een beetje beperkt...Yves is deze week nog thuis en kan het koken toch een beetje overnemen, al was het maar patatten schillen en zo af en toe ook een beetje meer ;-). We zullen het hem makkelijk maken vandaag, worteltjes en erwtjes met patatjes en een varkenslapje, niet veel werk en niet moeilijk ;-)
*woensdag 27 juli: normaal gezien kom ik vandaag maar thuis rond kwart voor 7, dus mag het ook wel weer snel en makkelijk zijn, ik zou zeggen spinazie met vis, maar stel nu dat het echt goei weer zou zijn, dan veranderen we dit misschien wel naar iets (?) anders.
*donderdag 28 juli: kipreepjes Hawaï, zal wel oké zijn
*vrijdag 29 juli: we zijn uitgenodigd op een verjaardagsfeestje, aan de kust, ik ga dinsdag toch eerst eens checken of er geen dagje (of een half dagje) congé afkan, dagen heb ik nog genoeg, maar ik weet niet of het werk en mijne chef het toelaat ;-)

Voilà, weer een week tot een goed einde gebracht, op naar de volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten